Urodził się 18 lutego 1896 r. w Przeworsku.
Od 1912 r. członek Stałej Drużyny „Sokoła” w rodzinnym mieście.
W czasie I wojny światowej od 2 września 1914 r. w Legionach Polskich ps. „Mastowski”. Służył w oddziale automobilowym, w latach 1914-1915 był kierowcą J. Piłsudskiego. Następnie w baonie uzupełniającym nr 1. W sierpniu 1916 r. przydzielony do pociągu prowiantowego P6, a potem P4.
Po kryzysie przysięgowym w Legionach od września 1917 r. w Polskim Korpusie Posiłkowym. Od 1 listopada w 1 komp. km 3 pp LP. Brał udział w przejściu II Brygady przez front pod Rarańczą (15/16 lutego 1918). Następnie ranny w walce z Niemcami, dostał się do niewoli. Pracował przymusowo w kopalni w Bytomiu. 28 października powrócił z niewoli.
Od 1918 r. w WP. 3 grudnia wstąpił do VI lwowskiego baonu etapowego. Na początku grudnia 1919 r. w I dyonie jazdy małopolskiej. Od lutego 1921 r. w 6 psk. Następnie w stopniu wachm. w rezerwie.
W niepodległej Polscce pracował jako urzędnik w fabryce serów w Ordynacji Przeworskiej.
Członek Zw. Legionistów Polskich.
Zmarł po 1935 r.
Odznaczony Krzyżem Niepodległości.
„Monitor Polski” nr 48/1932.